Fyziofitness - Objednávání

Telefonicky: + 420  233 320 533
Emailem: recepce@sportovnilekarstvi.cz

Rozvrh od října 2017 ke stažení

Screen Shot 2017-10-08 at 16.11.56.png

Cvičební programy

Cvičení pro pracienty se skoliozou

Cvičení je přínosné i pro jedince se závažnější formou skoliózy. Je určeno zejména pro pacienty, kteří ještě nedokončili růst a vyžadují tak kontinuální terapeutickou péči s cílem zabránit progresi skoliotické křivky. V ideálním případě bychom si přáli, aby pacient napřed absolvoval sérii individuálních terapií u fyzioterapeuta a dokázal tak lépe porozumět pokynům při skupinovém cvičení.

Termín: úterý od 16:00

Cvičení Tai - Ji

Pozitivní vlivy námi používaného qi gongu si vysvětlujeme soustavným dodržováním fyziologické kloubní konfigurace, která odpovídá pojmu funkční centrace. Klouby jsou přitom nastaveny tak, aby se co nejméně ničily. Jsou-li v této poloze klouby mírně zatěžovány a pohybovány krouživým pohybem, dochází k pozitivním fyziologickým vlivům (zlepšení funkce kloubů), ale také k tvorbě a toku pozitivních informací do mozku.

Termin: pondělí od 17:00

Jóga pro zdravá záda

Jóga je koncipována jako méně náročné cvičení rozvíjející tělesnou stabilitu i pružnost a podporující správné držení těla a dýchání. Jógovým cvičením se učíme vnímat své tělo a využívat principy zdravého pohybu. Můžeme tak předcházet přetěžování zad i celého pohybového aparátu.

Termín: čtvrtek od 17:00

Zdravá záda

Cvičení, které napomáhá k odstranění bolestí zad a kloubů. Provází jím vždy jeden z fyzioterapeutů ISL. V lekcích kombinujeme prvky z fyzioterapeutických metodik, pilates, jógy a osvědčených cviků s overbally. Pracujeme vadným držením těla, přetížením po celodenním sezení nebo jednostranným zatížením při sportu.

Díky protažení zkrácených a aktivaci oslabených svalů, správnému stereotypu dýchání a posílení svalů dna pánevního budeme předcházet bolestem páteře a kloubů a vyrovnáme svalové dysbalance.

Lekce jsou určeny naprosto každému bez rozdílu věku.

Termíny: středa od 12:00